Franke Media, de publisher achter kortingswebsites zoals Deals.be, Acties.nl en Couponplus.com kondigt de lancering van een exclusieve Closed User Group partnership aan met Proximus. Een selectie met kortingsacties van topmerken, waarvan enkele exclusieve, zal worden aangeboden aan de gebruikers van de Proximus+ app.

Closed User Groups zijn een bekend fenomeen in affiliate marketing. In plaats van via een publieke website werken merken en publishers achter de schermen (via een log-in of in een app) samen aan het ontsluiten van een uniek aanbod voor een specifieke doelgroep, zoals de klanten van een merk. Franke Media en Proximus starten in december samen zo’n Closed User Group. De voorbereidingen zitten reeds in de afrondende fase. Het besloten platform zal een selectie van topmerken bevatten, die in veel gevallen unieke deals en kortingen in het leven roepen die speciaal zijn bedoeld voor alle gebruikers van Proximus+, ongeacht of ze al Proximus klant zijn of niet. Sjef Kerkhofs, CEO van Franke Media, over de samenwerking: “We zien een trend bij gesloten gebruikersgroepen, een trend in ons vakgebied waar we vanuit Franke Media in de toekomst graag meer op willen gaan focussen. Proximus is een van de grootste en sterkste merken in België, een markt waarin we zelf met onze website Deals.be al jaren actief zijn. Ik ben enorm trots dat we met zo’n mooi merk mogen gaan werken en zo de klanten van Proximus een mooi extraatje kunnen bieden.”

Jim Casteele, Consumer Market Lead bij Proximus: “We zijn verheugd om samen te werken met Franke Media en onze Proximus+-gebruikers extra voordelen en kortingen op hun aankopen te bieden. Deze samenwerking maakt deel uit van onze strategie om onze gebruikers te verwennen en te bedanken voor hun loyaliteit aan onze producten en diensten”

Het partnership zal in december al in soft launch gaan. Bewust is ervoor gekozen de lancering na de drukke Black Friday periode te plannen.