Franke Media, de publisher achter kortingswebsites zoals Acties.nl, Deals.be en sinds kort Couponplus.com gaat een exclusieve samenwerking aan met De Huishoudbeurs. Samen lanceren de partijen binnenkort een kortingsplatform dat exclusief toegankelijk is voor de achterban van De Huishoudbeurs, ook wel een ‘Closed User Group’ genaamd.
Closed User Groups zijn een bekend fenomeen in affiliate marketing. In plaats van via een publieke website werken merken en publishers achter de schermen (via een log-in) samen aan het ontsluiten van een uniek aanbod voor een specifieke doelgroep, zoals de klanten van een merk. De ING rentepunten winkel is hiervan in Nederland een van de bekendste voorbeelden. De Huishoudbeurs en Franke Media starten in december samen zo’n Closed User Group. De voorbereidingen worden op dit moment getro6en. Het besloten platform zal een selectie van topmerken bevatten, die in veel gevallen unieke deals en kortingen in het leven roepen die speciaal zijn bedoeld voor de community van De Huishoudbeurs.
Sjef Kerkhofs, CEO van Franke Media, over de samenwerking: “Closed User Groups zijn een trend in ons vakgebied waar we vanuit Franke Media veel meer mee gaan doen met het oog op de toekomst. Dat we ons eerste partnership dan gelijk kunnen sluiten met hét consumentenevenement van Nederland is een droom die uitkomt. Ik ben dan ook enorm trots dat we samen met het team van De Huishoudbeurs dit geweldige project gaan uitrollen en daarmee een grote groep shoppers heel blij gaan maken.”
Danielle Meester, directeur van De Huishoudbeurs: “Elk jaar brengen we tijdens ons evenement merken en consumenten dichter bij elkaar. Dankzij onze samenwerking met Acties.nl kunnen we onze community nu het hele jaar door voorzien van scherpe aanbiedingen & exclusieve deals. Dit is niet alleen aantrekkelijk voor shoppers, maar ook voor de prijsbewuste consument. Door het unieke karakter van onze closed user group kunnen we bovendien extra voordelen bieden aan onze bezoekers, waarmee we hen nog beter van dienst zijn.”
Het platform, waarvan de URL weldra zal worden gecommuniceerd, zal in december in soft launch gaan. Bewust is ervoor gekozen de lancering na de drukke Black Friday periode te plannen, maar ruim voor Huishoudbeurs 2025 in februari.